Haemme yritysvälittäjää

Advance Team on kehittyvä yrityskauppa- ja Corporate Finance PLUS -palveluita tarjoava yritys. Palvelumme käsittävät yrityskaupat, rahoitusratkaisut, yritysjärjestelyt ja sukupolvenvaihdokset. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Lahdessa. Panostamme toiminnan kasvattamiseen ja kehittämiseen.

Advance Team tunnetaan vaativista yrityskaupoista, korkeasta asiakastyytyväisyydestä, menestyvistä palvelukonsepteistaan ja toimivista työkaluistaan. Vahvan kasvun johdosta haemme tiimiimme myyntihenkistä ja hyvän verkoston omaavaa

Yritysvälittäjää Lahteen

vastaamaan yrityskauppaprojektien kasvavaan kysyntään ja viemään Advance Teamia eteenpäin kohti uusia kasvutavoitteita.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

• Halua palvella asiakasta
  • Intoa myyntityöhön, halua menestyä ja tehdä tulosta
  • Yrittäjähenkisyyttä ja ahkeruutta
  • Eri liiketoimintojen hyvää tuntemusta sekä yritysten tuloslaskelmien ja taseiden sekä rahoituksen hallintaa

Tarjoamme sinulle:

• Monipuolisen ja haastavan tehtävän sekä mahdollisuuden oppia uutta vakavaraisessa yrityksessä
  • Mahdollisuuden menestyä kasvavan yrityksen mukana
  • Asiantuntevan ja innostuneen tiimin tuen
  • Ajanmukaiset työskentelyvälineet

Ota yhteyttä ja kerro osaamisestasi joko sähköpostitse tai puhelimitse. Hakemuksen CV:n kera voit toimittaa sähköpostisoitteeseen: erkki.soppela@advanceteam.fi. Toimitusjohtaja Erkki Soppelan tavoitat numerosta 040 5313 760. Voit tutustua meihin verkossa osoitteessa www.advanceteam.fi ja www.yritysovi.fi .

Jätä soittopyyntö